duminică, 1 ianuarie 2012

Cainele ei...

Era 1 ianuarie 2011, ningea din abundenta... pesemne lua nastere o minune, acolo undeva...  Eu eram inca treaza... Desi dupa o noapte alba, Mos Ene refuza sa vina in vizita si pe la mine... Iar eu incercam sa-l momesc cu o ciocolata calda... Priveam de la fereastra cum fulgii de nea se jucau de zor, cum formau plase de stelute fara-ncetare... Am scos mana pe fereastra si am capturat o steluta in palma, putin spus stralucitoare... Eu am continuat sa privesc dansul fulgilor de nea...Dar in timpul acela, intr-un mic orasel, lua nastere un mic ghemotoc de blana, care urma sa fie numit Marley.. Catelusul Marley.. Si ,la fel ca si fulgisorii de nea,  el are darul sa insufleteasca  tot  ce-i    in jur.. Cu nasucul lui umed,  pofta lui de joaca incomensurabila si cu ochisorii lui negrii, te-ndemna sa-l indragesti la infinit...Dar a trecut un an de atunci ...Happy birthday, dear Marley! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu