luni, 19 decembrie 2011

Ganduri intr-o zi de luni...


E dimineata...O dimineata  ploioasa.. O ploaie usoara, cu stropi jucausi, veseli, poznasi,iar altii parca la fel de somnorosi ca si mine...  Dar ei se ingramadesc parca sa ma invaluie, sa ma acapareze , sa-mi atraga atentia,vor sa-i  privesc  pe fiecare  in parte... Observ cu uimire ca fiecare picatura de ploaie este unica..As vrea sa am timp sa le ascult povestile, dar se pare ca timpul se grabeste si astazi...  Le las in schimb sa imi mangaie usor fata.. Clipesc.. Un mic strop imi atinge usor genele.. Un zambet imi apare in coltul gurii... Nu o sa ma faca sa plang.. Pentru ca azi ma simt invincibila...  Ma las acaparata de  starea aceasta  de bine.. Pe fundal  aud zgomotul orasului, simt cum strada devine din ce in ce mai aglomerata... Dar nu-mi pasa, eu nu ma grabesc... Am timp sa ma bucur de momentul meu... La fel ca fiecare strop de ploaie.. Vreau sa ma bucur de fiecare clipa  asa cum imi place.. Pot sa fiu vesela sau serioasa, visatoare sau realista, imprudenta sau  precauta, impulsiva sau temperata, indrazneata sau timida, optimista sau pesimista si totusi sa fiu eu...Gandurile mele se duc tot mai departe, dar imi amintesc brusc de ploaie... Da, m-ai invatat un lucru important astazi!.. Sunt incantata...Cu un zambet larg pe fata ma indrept spre destinatie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu